AGILNÍ TRANSFORMACE MARKETINGU A AKVIZICE

Vytvoření hybridní tribové struktury napříč všemi divizemi a úspěšná integrace moderních metod B2B marketingu změnily konzervativní firmu na úspěšného dravce ve světě online akvizice nových zákazníků. 

Spojením a přesnou synchronizací čínností marketingu a obchodu v rámci tribu vznikl velmi efektivní Revenue team.


VŠE PROPOJIT A NASTAVIT

V první fázi jsem zavedl a nastavil měřící, analytické a reklamní nástroje a integroval s webem a sociálními sítěmi. Vše měříme.

HYBRIDNÍ CROSS-TÝM

4 divize - 4 squady. Já a můj externí tým spolu s vedením CS marketingu jako fixní jádro pro všechny squady. My online. Oni online a v terénu.    

TRÉNING A KOUČING

Intenzivní tréning CS marketingu v oblasti měřících a analytických nástrojů. Koučing vedení firmy v transformaci do online prostředí. 


Podařilo se mi přesvědčit vedení firmy i pracovníky marketingu a obchodu, že je třeba vytvořit nový, velmi synchronizovaný tým, který bude pružně reagovat na změny a řídit své aktivity na základě analytických dat z internetu. Nemusel jsem je přesvědčovat dlouho, hned v úvodní testovací fázi přivedly provedné změny první nové zákazníky. 


"Pracovat v tomto v týmu je jako být součástí symfonie."

Mgr. Monika Hamidovič, Dis.
Ředitelka marketingu
Carl Stahl 

JEDEN DEN V TÝDNU

Jeden den stačí. Marketingový a akviziční trybe je aktivní pouze jeden den v týdnu. Vstoupím se svým týmem do firmy v devět hodin ráno a v pět se opět na týden rozloučíme. A za jeden den stihneme více, než jiní za týden.

8.30 - MŮJ TÝM

20 minut v analytických přehledech, v organice, v kampaních, na sociálních sítích, vkonverzích a segmentech. 10 minut kreativy a argumentace pro přípravu na Stand-upy s týmy CS.

9.00 - VEDENÍ SQUADŮ

Cross-team Stand-upy. 5 minut úspěchů z minulého týdne. 5 minut reportu z analytiky a reklamy. 5 minut nad minulým denním logem. 5 minut u konkurence. 5 minut v konverzních poměrech. 5 minut v investicích. 

9.30 PLÁN DNE

Tvorba denního plánu dle aktuálního stavu, priorit a dodané součinnosti CS (podklady pro emaily, reference, odborné texty.) Rozpad na jednotlivé Squady (divize) a Chaptery (web, copywrite, databáze, sítě, kreativa,...)


Základní výhodou trybu je průběžnost. Průběžné plánování, prioritizace, vyhodnocování, optimalizace a akceptace. Průběžné schvalování nákladů. Společné ranní stand-upy a společné odpolední slučování denních logů jednotlivých squadů do denního reportu. Nic nás nezdržuje, na nečekáme. Vždy máme k dispozici vše pro aktuální aktivity. A čas od času...

JEDNOU ZA KVARTÁL

KVARTÁLNÍ REPORT

Spolu s vedením CS si společně za 3 měsíce připomeneme, co se povedlo a co méně. Podíváme se společně do analytických přehledů na efekt reklam, emailů a dalších kampaní. Vše měříme. 

KVARTÁLNÍ PLÁN

Mému týmu jsou představeny novinky v sortimentu, prioritní produkty a služby a sezóní trendy minulých let. Připravíme strategii, media-plán pro e-maly, re-marketing a sociální sítě

KVARTÁLNÍ MARKET

Tržiště interních zdrojů. Koho a kolik dní potřebujeme na příští kvartál pro realizaci strategie? Koho na týdenní bázi a koho na 2 hodiny měsíčně? Kdo vystoupí v online seminářích? 

AUTOMATICKÉ GENEROVÁNÍ B2B POPTÁVEK

"Vlastníme teď automatizovaný systém, který konkrétně mé divizi přináší  10 a více velmi kvalitních B2B poptávek měsíčně. Nejdříve jsme pomocí tohoto systému dostávali menší poptávky na hydraulická zařízení, služby nebo příslušenství. S postupem času se ale začaly objevovat poptávky na to nejzajímavější z našeho portfolia - na průmyslové manipulátory, velké hydraulické systémy a velké jeřáby. Teď už systém šlape a my se můžeme spolehnout na jeho výstupy."

Pavel Žibrita
obchodní ředitel divize Zdvihací technika
Carl Stahl

ds

Kromě poptávky z internetu, které přišly formou emailu nebo z vyplněných formulářů. Víme, která kampaň, reklama či text funguje a kam máme investovat peníze. Mnohem víc je ale poptávek telefonických. 

.. jak to všechno začalo. kde jsme začali.. 

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut.

NALEZLI JSME NEVYUŽITÝ POTENCIÁL
V ORGANICKÉM VYHLEDÁVÁNÍ


Marketingový tým Carl Stahl prošel školením, po kterém provedl pod mým vedením efektivní změny v popisných údajích, klíčových slovech a textech stránek. Tyto změny téměř ztrojnásobily návštěvnost stránek z organického vyhledávání. Tedy zcela ZDARMA.


DOBRÁ POZICE - MÁLO KLIKŮ

Nalezli jsme stránky, které se velmi často zobrazují a zároveň na dobré pozici. U těchto stránek jsme upravili popisné údaje. Nyní odpovídají vyhledávaným výrazům, aktuální nabídce a vyzdvihují konkurenční odlišení.

SLUŠNÁ POZICE - MÁLO KLIKŮ

U těchto stránek jsme se kromě úpravy popisných údajů zaměřili zejména na SEO optimalizaci. Díky těmto změnám jsme tyto stránky dostali na přední strany vyhledávačů a docílili značného zvýšení prokliků.  

HODNĚ KLIKŮ - ŽÁDNÝ EFEKT

Problém těchto stránek nebyl v popisných údajích a SEO. Lidé na tyto stránky klikali, ale po jejich návštěvě okamžitě odcházeli. Provedli jsme tedy úpravy obsahu stránek zejména v jejich horní části. S velmi dobrým výsledkem.

KONVERZNÍ A SEGMENTAČNÍ PODSTATA WEBU

Navrhl jsem pro web Carl Stahl nové konverzní prvky. Zaměřil jsem se zejména na "slabší cíle", kdy návštěvník (v prvním kroku) nemusí zanechat na webu kontakt aby získal pro sebe něco zajímavého a pro analytiku segmentačního

Například architekt z některé z brněnských architektonických studií (nebo na volné noze) dopadne z reklamy na stránku, která obsahuje prvek, který buduje silný pocit důvěry v Carl Stahl a jeho profesionální služby.

Na stránce má možnost si stáhnout mapu Brna s vyznačenými adresami realizovaných projektů a jejich fotkami. Může se na tuto cestu inspirace vydat sám, s obchodníkem nebo na Street View. Výsledek? 20 architektů s kontaktními údaji. A spousta cookies.

KONCEPCE, VYTRVALOST, PRAVIDELNOST

Pro transformaci marketingu Carl Stahl do online prostředí jsem připravil koncepci, kombinující neustálé a vytrvalé kroky vedoucí k její realizaci. A na druhé lince neustálé měření jednotlivých aktivit a analýza jejich efektu. 

Pro maximální efekt a soustavnost všech činností se Carl Stahl rozhodl využívat mé služby (a služby mého týmu) pravidelně a to vždy jeden den v týdnu. Ráno online porada. Následně 7 hodin práce společně - napříč odděleními marketingu a obchodu. Odpoledne online report činností, jejich efektu nebo cílů.

TÝMOVÁ KREATIVITA

Nejsem to já kdo navrhuje znění jednotlivých reklam. Já prezentuji důvod, doporučený formát, umístění, cílení a cenu kliku. A ukazuji cesty.

Tým Carl Stahl, složený z externího a interního marketingu, vedení firmy a obchodního oddělení, se sejde online. Obchodníci vědí, co jejich zákazníci potřebují. A co tedy asi vyhledávají. Obchodní ředitelé navrhnou silné argumenty. Já to propíši do reklamy.



ONLINE SEMINÁŘ

AGILNÍ MARKETING A PRE-SALE


30.11. od 8.00 do 9.00
3 letošní B2B případové studie
z oblastí Průmyslová výroba, Lokální byznys a Zastoupení značky v ČR