VÝBĚR Z REFERENCÍ 

FORMULACE A REALIZACE NOVÉ BUSINESS STRATEGIE

Společnost Gondella je v západní Evropě jedním z lídrů v oblasti výroby regálů, nábytku na míru a dalšího vybavení prodejen. Jeden ze tří výrobních závodů společnosti Gondella se nachází v České Skalici, odkud je výrobně i obchodně řízena oblast Střední Evropy + DACH. Vzhledem k potřebě transformovat českou pobočku z převážně výrobního závodu pro interní zakázky na jeden z hnacích motorů celé společnosti jsem byl osloven, abych navrhl novou business strategii pro Střední Evropu a DACH.

Strategie byla akceptována a nyní se podílím i na její realizaci. Základními pilíři strategie jsou: 1) Připravenost regálů na moderní in-store technologie 2) Vybudování technologické aliance pro poskytování komplexních řešení 3) Vybudování silného distribučního kanálu napříč CEE+DACH 4) Digitální back-ground pro budování značky a získávání nových zákazníků a distributorů automatizovanými on-line lead-gen systémy.

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Ing. Dalibor Bosák, GM CEE+DACH

TRANSFORMACE MARKETINGU A PRE-SALE 

Carl Stahl & spol, s.r.o. je českým zastoupením německé mateřské společnosti. Má aktivita ve firmě se týká všech tří divizí - nerezové prvky pro moderní architekturu, zdvihací technika a jištění osob ve výškách. Mým úkolem je zajišťovat firmě pomocí daty řízeného on-line pre-sale nové potenciální B2B klienty z řad architektů významných architektonických kanceláří, manažerů výroby, logistiky, servisu a BOZP. Navrhl jsem a realizuji moderní marketingovou a pre-sale strategii. Vedení firmy, obchod i marketing průběžně koučuji a celý úspěšný proces transformace marketingu a pre-sale je tak velmi dobře vnímán, chápán a podporován celou firmou. Od druhého kvartálu je mé působení ve firmě ziskové (při frekvenci spolupráce 1 den v týdnu). 

V záplavě řešení a služeb napříč třemi divizemi CS, kde jsem pro každou kategorii (a často i jednotlivý produkt či řešení) navrhl a nastavil samostatnou strategii, jsem si našel i něco extra - vlastní výzvu. Zaměřil jsem se na nejdražší řešení a dopodrobna jsem si ho osvojil. V tuto chvíli se mé digitální lead-generátory a další podpůrné digitální aktivity velmi významně podílí na rozvoji divize těžké zvedací techniky, kde cena řešení dosahuje často desítek milionů korun. 

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Mgr. Monika Hamidovič, Dis., ředitelka marketingu, Carl Stahl



ŘEDITEL MARKETINGU PRO OBLAST EMEA EAST

Diebold Nixdorf (dříve Wincor Nixdorf) je světovou jedničkou v bankomatech a pokladnách. Vyrábí vlastní hardware, vyvíjí vlastní software, integruje. Česká pobočka je globálním centrem inovací a podpory zásadních globálních technologických projektů.
Z Prahy je také řízena oblasti EMEA East. Do Nixdorfu jsem vstoupil jako kontraktor pro marketing Business Development projektů a mé působení ve firmě  se protáhlo na více než 4 roky, kdy jsem ji opustil z pozice Head of marketing EMEA East v retailové divizi a Head of Marketing CZ/SK/HU/RO v bankovní divizi (stále jako kontraktor). V retailové divizi jsem řídil také partnerský marketing v zemích EMEA East regionu. Fúze a dva re-brandingy byly třešničkami na dortu. Dalšími zajímavými projekty, které jsem v DN navrhoval a realizoval, byla například tvorba a propagace nových mezinárodních Centers of Excelence pro pokročilé radio-frekvenční technologie nebo marketingová a PR podpora nové mezinárodní divizi kybernetické bezpečnosti. V retailové divizi jsem v oblasti EMEA East také řídil pre-sale technologických inovací lokálních i globálních strategických dodavatelů. 

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Stanislav Zrcek, Ph.D., Vice-president



ONBOARDING NOVÝCH ČLENŮ KLUBU

Unibail Rodamco (nyní Westfield) je vlastníkem a provozovatelem nákupních center v Čechách a na Slovensku. Po akvizici společnosti Westfield je nyní jedním z největších světových hráčů. Pro Unibail Rodamco jsem vypracoval komplexní analýzu věrnostních klubů se zaměřením na onboarding nových členů. Následně jsem navrhl úpravu stávajících a tvorbu nových off-line a online cest onboardingu. Kromě standardních akvizičních kampaní pro získání nových členů věrnostních klubů obchodních center jsem realizoval i kampaně pro speciální projekty, například pro soutěž módních návrhářů The Way.

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Na vyžádání



MODERNÍ KOMUNITNÍ MARKETING

Freeride je má dlouholetá srdcová záležitost. Freeride magazín je mi blízký, neboť jsem sám aktivním lyžařem a snowboarďákem (no dobrá, co se mi narodili kluci, už to tak žhavé není). V úvodní fázi spolupráce získal FR komplexní zapojení a integrace všech měřících, analytických a reklamních nástrojů pro digitální marketing. Následovala akviziční reklama a komunikace marketingových sdělení fanouškovské základně na Facebook, propagace událostí na Facebook a ve vyhledávačích. Segmentace, remarketing, SEO, video-reklama, Hit-hit, atd.

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Márty, majitel

... A SPOUSTA DALŠÍCH ....


Chcete se dozvědět více o mé práci?