VÝBĚR Z REFERENCÍ

Carl Stahl & spol, s.r.o. je českým zastoupením německé mateřské společnosti. Má aktivita ve firmě se týká všech tří divizí - nerezové prvky pro moderní architekturu, zdvihací technika a jištění osob ve výškách. Mým úkolem bylo a je zajistit firmě pomocí daty řízeného akvizičního marketingu nové potenciální klienty z řad architektů významných architektonických kanceláří, vedoucích výroby, logistiky, servisu a vedoucí bezpečnostní pracovníky (BOZP, HSE). Navrhl jsem a realizuji moderní marketingovou a pre-sale strategii. Vedení firmy, obchod i marketing ve firmě průběžně koučuji a trénuji a celý úspěšný proces transformace marketingu a pre-sale je tak velmi dobře vnímán, chápán a podporován celou firmou. Návratnost investice přišla již v druhém kvartálu spolupráce.



Diebold Nixdorf je světovou jedničkou v bankomatech a pokladnách pro velké maloobchodní řetězce. Vyrábí vlastní hardware, vyvíjí vlastní software, integruje. Česká pobočka je  globálním centrem inovací a podpory zásadních globálních technologických projektů. Z Prahy je také řízena oblasti EMEA East, tedy od Čech po Rusko a od Estonska po Slovinsko. Do Diebold Nixdorf jsem vstoupil jako kontraktor pro marketing Business Development projektů a mé působení ve firmě  se protáhlo na 4 roky, až jsem ji opustil z pozice Head of marketing EMEA East v retailové divizi a Head of Marketing CZ/SK/HU/RO v bankovní divizi. V retailové divizi jsem řídil také partnerský marketing v zemích EMEA East regionu. Fůze a dva re-brandingy byly třešničkami na dortu. Dalšími zajímavými projekty, které jsem navrhoval a realizoval, byla například tvorba a propagace nových mezinárodních Centres of Excelence pro pokročilé radio-frekvenční technologie nebo marketingová a PR podpora nové mezinárodní divize kybernetické bezpečnosti. V retailové divzi jsem v oblasti EMEA East také řídil pre-sale technologických inovací lokálních i globálních strategických dodavatelů. 



Unibail Rodamco (nyní Westfield) je vlastníkem a provozovatelem 4 nákupních center v Čechách a na Slovensku. Po akvizici společnosti Westfield je nyní jedním z největších světových hráčů. Pro Unibail Rodamco jsem vypracoval komplexní analýzu věrnostních klubů se zaměřením na onboarding nových členů. Následně jsem navrhl úpravu stávajících a tvorbu nových offline a online cest onboardingu. Kromě standardních akvizičních kampaní pro získání nových členů věrnostních klubů obchodních center jsem realizoval i kampaně pro speciální projekty, například pro soutěž návrhářů The Way.



Freeride je má dlouholetá srdcová záležitost. Freeride magazín je mi blízký, neboť jsem sám aktivním lyžařem a snowboarďákem (no dobrá, co se mi narodili kluci, už to tak žhavé není). V úvodní fázi spolupráce získal FR komplexní zapojení a integrace všech měřících, analytických a reklamních nástrojů pro digitální marketing. Následovala akviziční reklama a komunikace marketingových sdělení fanouškovské základně na Facebook, propagace událostí na Facebook a ve vyhledávačích. Segmentace, remarketing, SEO, video-reklama, Hit-hit, atd.


Chcete se dozvědět více o těchto a dalších referencích?