O SVÝCH DALŠÍCH ZKUŠENOSTECH
S VÁMI VELMI RÁD POHOVOŘÍM. 

TRANSFORMACE MARKETINGU A PRE-SALE 

Carl Stahl & spol, s.r.o. je českým zastoupením německé mateřské společnosti. Má aktivita ve firmě se týká všech tří divizí - nerezové prvky pro moderní architekturu, zdvihací technika a jištění osob ve výškách. Mým úkolem je zajišťovat firmě pomocí daty řízeného on-line pre-sale nové potenciální B2B klienty z řad architektů významných architektonických kanceláří, manažerů výroby, logistiky, servisu a BOZP. Navrhl jsem a realizuji moderní marketingovou a pre-sale strategii. Vedení firmy, obchod i marketing průběžně mentoruji a celý úspěšný proces transformace marketingu a pre-sale je tak velmi dobře vnímán, chápán a podporován celou firmou. Od druhého kvartálu je mé působení ve firmě ziskové (při frekvenci spolupráce 1 den v týdnu). 

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Mgr. Monika Hamidovič, Dis., ředitelka marketingu, Carl Stahl



ŘEDITEL MARKETINGU PRO OBLAST EMEA EAST

Diebold Nixdorf je světovou jedničkou v bankomatech a pokladnách. Vyrábí vlastní hardware, vyvíjí vlastní software, integruje. Česká pobočka je globálním centrem inovací a podpory zásadních globálních technologických projektů.
Z Prahy je také řízena oblasti EMEA East. Do Nixdorfu jsem vstoupil jako kontraktor pro marketing Business Development projektů a mé působení ve firmě  se protáhlo na více než 4 roky, kdy jsem ji opustil z pozice Head of marketing EMEA East v retailové divizi a Head of Marketing CZ/SK/HU/RO v bankovní divizi (stále jako kontraktor). V retailové divizi jsem řídil také partnerský marketing v zemích EMEA East regionu. Fůze a dva re-brandingy byly třešničkami na dortu. Dalšími zajímavými projekty, které jsem navrhoval a realizoval, byla například tvorba a propagace nových mezinárodních Centers of Excelence pro pokročilé radio-frekvenční technologie nebo marketingová a PR podpora nové mezinárodní divizi kybernetické bezpečnosti. V retailové divzi jsem v oblasti EMEA East také řídil pre-sale technologických inovací lokálních i globálních strategických dodavatelů. 

Kontaktní osoba pro ověření reference:
Stanislav Zrcek, Ph.D., Vice-president



ONBOARDING NOVÝCH ČLENŮ KLUBU

Unibail Rodamco (nyní Westfield) je vlastníkem a provozovatelem nákupních center v Čechách a na Slovensku. Po akvizici společnosti Westfield je nyní jedním z největších světových hráčů. Pro Unibail Rodamco jsem vypracoval komplexní analýzu věrnostních klubů se zaměřením na onboarding nových členů. Následně jsem navrhl úpravu stávajících a tvorbu nových offline a online cest onboardingu. Kromě standardních akvizičních kampaní pro získání nových členů věrnostních klubů obchodních center jsem realizoval i kampaně pro speciální projekty, například pro soutěž módních návrhářů The Way.

Kontaktní osoba pro ověření reference: Na vyžádání



MODERNÍ KOMUNITNÍ MARKETING

Freeride je má dlouholetá srdcová záležitost. Freeride magazín je mi blízký, neboť jsem sám aktivním lyžařem a snowboarďákem (no dobrá, co se mi narodili kluci, už to tak žhavé není). V úvodní fázi spolupráce získal FR komplexní zapojení a integrace všech měřících, analytických a reklamních nástrojů pro digitální marketing. Následovala akviziční reklama a komunikace marketingových sdělení fanouškovské základně na Facebook, propagace událostí na Facebook a ve vyhledávačích. Segmentace, remarketing, SEO, video-reklama, Hit-hit, atd.

Kontaktní osoba pro ověření reference: Márty, majitel



... A SPOUSTA DALŠÍCH ....


Potřebujete poradit s marketingem a pre-sale?

Napište mi, jaký den by pro Vás byl ideální pro bezplatnou úvodní konzultaci.
Setkáme se ráno v 8.00 na 30 minut v ZOOM a rád zodpovím Vaše dotazy.