AGILNÍ TRANSFORMACE MARKETINGU A PRE-SALE

"Karel přinesl do firmy úplně nový styl marketingu. Z konzervativního nákladového střediska vytvořil moderní ziskové oddělení, kterého jsme teď všichni součástí."

Pavel Žibrita
obchodní ředitel

VŠE PROPOJIT A NASTAVIT

V první fázi jsem zavedl a nastavil měřící, analytické a reklamní nástroje a propojil je s webem a sociálními sítěmi.

INZERCE A OPTIMALIZACE

Naučil jsem je jak se dělá online reklama ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Jak měřit její efekt a jak jí optimalizovat.

EFEKT A POTENCIÁL

Vyškolil jsem je v analytických přehledech a měření efektu všech marketingových aktivit. Naučil jsem je hledat potenciál.


NALEZLI JSME NEVYUŽITÝ POTENCIÁL
V ORGANICKÉM VYHLEDÁVÁNÍ


Marketingový tým Carl Stahl prošel školením, po kterém provedl pod mým vedením efektivní změny v popisných údajích, klíčových slovech a textech stránek. Tyto změny téměř ztrojnásobily návštěvnost stránek z organického vyhledávání. Tedy zcela ZDARMA.


DOBRÁ POZICE - MÁLO KLIKŮ

Nalezli jsme stránky, které se velmi často zobrazují a zároveň na dobré pozici. U těchto stránek jsme upravili popisné údaje. Nyní odpovídají vyhledávaným výrazům, aktuální nabídce a vyzdvihují konkurenční odlišení.

SLUŠNÁ POZICE - MÁLO KLIKŮ

U těchto stránek jsme se kromě úpravy popisných údajů zaměřili zejména na SEO optimalizaci. Díky těmto změnám jsme tyto stránky dostali na přední strany vyhledávačů a docílili značného zvýšení prokliků.  

HODNĚ KLIKŮ - ŽÁDNÝ EFEKT

Problém těchto stránek nebyl v popisných údajích a SEO. Lidé na tyto stránky klikali, ale po jejich návštěvě okamžitě odcházeli. Provedli jsme tedy úpravy obsahu stránek zejména v jejich horní části. S velmi dobrým výsledkem.

KONVERZNÍ A SEGMENTAČNÍ PODSTATA WEBU

Navrhl jsem pro web Carl Stahl nové konverzní prvky. Zaměřil jsem se zejména na "slabší cíle", kdy návštěvník (v prvním kroku) nemusí zanechat na webu kontakt aby získal pro sebe něco zajímavého a pro analytiku segmentačního

Například architekt z některé z brněnských architektonických studií (nebo na volné noze) dopadne z reklamy na stránku, která obsahuje prvek, který buduje silný pocit důvěry v Carl Stahl a jeho profesionální služby.

Na stránce má možnost si stáhnout mapu Brna s vyznačenými adresami realizovaných projektů a jejich fotkami. Může se na tuto cestu inspirace vydat sám, s obchodníkem nebo na Street View. Výsledek? 20 architektů s kontaktními údaji. A spousta cookies.

KONCEPCE, VYTRVALOST, PRAVIDELNOST

Pro transformaci marketingu Carl Stahl do online prostředí jsem připravil koncepci, kombinující neustálé a vytrvalé kroky vedoucí k její realizaci. A na druhé lince neustálé měření jednotlivých aktivit a analýza jejich efektu. 

Pro maximální efekt a soustavnost všech činností se Carl Stahl rozhodl využívat mé služby (a služby mého týmu) pravidelně a to vždy jeden den v týdnu. Ráno online porada. Následně 7 hodin práce společně - napříč odděleními marketingu a obchodu. Odpoledne online report činností, jejich efektu nebo cílů.

TÝMOVÁ KREATIVITA

Nejsem to já kdo navrhuje znění jednotlivých reklam. Já prezentuji důvod, doporučený formát, umístění, cílení a cenu kliku. A ukazuji cesty.

Tým Carl Stahl, složený z externího a interního marketingu, vedení firmy a obchodního oddělení, se sejde online. Obchodníci vědí, co jejich zákazníci potřebují. A co tedy asi vyhledávají. Obchodní ředitelé navrhnou silné argumenty. Já to propíši do reklamy.

SOUSTAVNÁ ONLINE ŠKOLENÍ A OBJEKTIVIZACE

Naučili jsme se efektivně využívat MS Teams pro realizaci naších schůzek a práci s dokumenty. Pracujeme online na různých úkolech a napříč týmy a pobočkami

Na pravidelné týdenní bázi funguje i průběžné školení marketingového týmu v disciplínách zejména analytických a komunikačních. Nad výsledky analýz pořádáme pravidelná objektivizační setkání s vedením firmy

TIPY, ŠKOLENÍ, PŘÍPADOVKY

Takový je můj newsletter.