JAK ZVÝŠIT PRODEJ A ZÍSKAT ZÁKAZNÍKY? 

"Pokud se těmito myšlenkami budete zabývat více než Vaše konkurence, zvítězíte."
Karel Maroušek, M.Sc., MBA
akviziční kouč & interim marketér


Na této stránce poskytuji přehlednou metodiku pro získávání nových zákazníků a tedy zvyšování prodejních výsledků. Podnikatele se zájmem o moderní marketing se snažím bezplatně inspirovat k vlastní iniciativě v oblasti péče o zákazníky, zejména o ty potenciální. Pokud jste na tuto stránku zavítali v důsledku současné krize a zhoršení hospodářských výsledků Vaší firmy, použijte prosím tlačítko níže. 


A nyní zpět k bezplatnému programu, který Vám nabízí celou řadů různorodých aktivit, z nichž mnohé Vám mohou velmi pomoci s dlouhodobým zlepšováním hospodářského výsledku.

 

VÁŠ PRVNÍ KROK K ZÍSKÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ
Bezplatný online seminář "micro-audit analytiky a reklamních účtů" proběhne 21.10.2020 od 9.00 do 9.45

Ukáži Vám, jaké nástroje je nezbytné mít aktivní, nastavené a propojené. Také si se mnou ověříte vlastnictví admin práv Vašich nástrojů. Dokud nemáte nástroje a vládu nad nimi, nemůžete mít "TO" (světle modré v obrázku). 



METODIKA SOUSTAVNÉHO ZÍSKÁVÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ A ZLEPŠOVÁNÍ PRODEJNÍCH VÝSLEDKŮ

Navrhuji Vám tuto sadu základních směrů, které byste měli prozkoumat. Nemusí být všechny vhodné právě pro Vás. Zjistěte si více o tématech, která Vás zajímají.

ODHODLÁNÍ, VYTRVALOST 

Musíte se rozhodnout. A na úkor svých ostatních aktivit a investic přesměrovat podstatnou část své pozornosti na marketing. Napořád. Nejlepší je rovnou se rozhodnout, že marketing bude Vás nový internetový koníček. Velmi výdělečný koníček.

PŘESNÉ MĚŘENÍ

O investici svého času a peněz musíte rozhodovat na základě aktuálních a relevantních dat. Měřící a analytické nástroje Vám taková data dodají. Velmi přesná data. Zejména o  aktuální poptávce na internetu. Stačí se naučit v těchto datech číst. A mít je k dispozici.

PŘESNÉ CÍLENÍ

Facebook a Linkedin umožňují cílit na průnik množin. FB na průnik množit zájmů a demografie, LI na průnik množin dovedností a funkcí či firem. Například - žena z Prahy, má ráda psy a luxusní zboží. Platí často online kartou. Prodáme jí luxusní vodítko?

POCHOPENÍ PRINCIPŮ

Principy e-marketingu se trochu liší od toho klasického. Máte například nějakou službu. A nějak jste jí pojmenovali. Důležité ale je, jak si jí pojmenoval Váš potenciální zákazník. Jak jí vyhledává v prohlížeči. 

NAPŘÍČ INTERNETEM

Vaše nová marketingová strategie musí pracovat se všemi dostupnými platformami, nebo alespoň s většinou - Google, Seznam, Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, Pinterest, e-mailing, aplikace, diskusní fóra.

ZNAČKA A PR

Doporučuji věnovat 10% Vašeho marketingového rozpočtu do budování značky. A 10% času, který věnujete marketingu investovat do tvorby článků a videí. Reklama na článek stojí zlomek ceny produktové reklamy.

REFERENČNÍ PŘÍKLADY

Nabídněte nejlepším zákazníkům slevu nebo službu zdarma za souhlas s používáním reference. Nic nefunguje lépe než spokojený zákazník a úspěchy, kterých jste u něho dosáhli.

VÝČET VÝHOD

Chybou je popisování produktu nebo služby. Říkám tomu "ego-marketing". Mnohem lépe funguje, kdy popíšete výhody a přínosy. Chcete naplnit zákazníkovy potřeby, ne ho vzdělat.

DISTRIBUTOŘI

Příklad: Prodáváte cokoliv, co potřebuje montáž? Šikula instalující v pondělí kamery může v úterý montovat třeba Vaše bezpečnostní žaluzie. A poslat nabídky všem svým klientům.

E-MAILY

Na své stránky umístěte něco zdarma, respektive výměnou za email. Viz níže. "Kvartálník" je perfektní newsletter, který tvoříte pouze 4x ročně a zároveň nevytváří pocit spamu. 

GUERILLA MARKETING

Marketingová guerilla je obsáhlé a úžasné téma, ale pro začátek vězte, že nejsilnějším guerillovým nástrojem jste Vy. Osobně. Je to Vaše vize, Váš byznys, Vaše tvář a znalosti.

PŘIJĎTE  ZPĚT ZA TÝDEN

Aliquam ante. Phasellus faucibus molestie nisl. Duis condimentum augue id magna semper rutrum. Aliquam erat volutpat. Pellentesque sapien.


E-mailové poradenství "JAK ZÍSKAT ZÁKAZNÍKY" 


Jednou za měsíc posílám svým klientům email s několika marketingovými radami. Přiložím i nějaký nový postřeh z aktuálně realizovaného projektu. Velmi oblíbené jsou i mé "domácí úkoly", které přikládám na konec emailu, samozřejmě s návodem, jak úkol splnit. 

V září jste měli možnost nahlédnout pod pokličku Guerilla marketingu a naučit se pár zajímavých moderních marketingových postupů. 

Koncem října se můžete těšit na další e-mail, tentokrát na téma Mikro-audit firemních měřících, analytických a reklamních nástrojů. S pomocí tohoto emailu zjistíte, zda jste připraveni vydat se cestou efektivního e-marketingu a reklamy. Témata: Máte všechny potřebné nástroje aktivovány a správně nastaveny? Máte ke všemu admin práva? Nemá admin práva náhodnou i někdo, kdo je mít už dávno nemá?


Bezplatné semináře "JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY" 


Stačí se pohodlně posadit a dát si se mnou svou ranní online kávu. Během půl hodiny Vás provedu aktivitami, které potřebujete nutně znát, pokud chcete být efektivní v získávání nových klientů. 

Akvizice zákazníků na Facebook 
29.10.2020  9.00 - 9.30

 - Stanete se specialistou na přesné cílení reklam na Facebook. 

- Pro některé z Vás nastavím reklamy v přímém přenosu.

Akvizice zákazníků na Linkedin
30.10.2020  9.00 - 9.30

 - Stanete se specialistou na přesné cílení reklam na Linkedin.

- Pro některé z Vás nastavím reklamy v přímém přenosu.

Akvizice zákazníků na Google
2.11.2020  9.00 - 9.30

 - Stanete se specialistou na přesné cílení reklam na Google.

- Pro některé z Vás nastavím reklamy v přímém přenosu.

REZERVACE ÚČASTI NA SEMINÁŘI

Zarezervujte si svou účast včas. Rezervaci Vám potvrdím e-mailem.


JAK ZÍSKÁVÁM NOVÉ ZÁKAZNÍKY PRO SVÉ KLIENTY?


Zkušenosti z globálních korporací přenáším do marketingových strategií malých firem. A naopak. Za posledních 5 let jsem vypracoval a uvedl v život více než 30 marketingových strategií s dvěma základními nosnými pilíři: 

- Jak získat nové zákazníky
- Jak přesvědčit stávající zákazníky aby utráceli ještě více

Mé strategie jsou vždy komplexní, využívám kompletní marketingový mix a všechny dostupné akviziční kanály. Po první experimentální kampani její výsledky měřím a analyzuji. Následně vyberu nejvhodnější koncept dlouhodobé a funkční marketingové strategie.

Ale zejména - Naslouchám potřebám potenciálních zákazníků a nacházím rovnováhu mezi jejich zájmy a zájmy Vaší firmy.


REZERVACE BEZPLATNÉ KONZULTACE PO TELEFONU

Úvodní telefonická konzultace často trvá i hodinu. Pokud máte chuť a čas si pořádně popovídat o Vašich podnikatelských záměrech a způsobech jak je zrealizovat pomocí e-marketingu, rezervujte si prosím vhodný čas pro tento rozhovor. Nebo mi rovnou zavolejte a domluvíme se osobně
+420 734 490 779