MARKETINGOVÝ SPECIALIATA PRO VÝROBNÍ FIRMU 

Rekvalifikační kurz pro ty, kteří chtějí brzy najít nové, zajímavé, perspektivní, tvůrčí, smysluplné, zábavné, velmi slušně placené a inspirativní zaměstnání. 

Tento kurz je vyjímečný tím, že je dlouhodobý. V určité fázi kurzu už budete připraveni žádat o nové zaměstnání a s dostatkem znalostí a zkušeností se účastnit pohovorů a přitom se budete dále vzdělávat a vše si zkoušet v praxi na některém z mých (nebo svých) projektů. A pak Vás přijmou a Vy můžete do kurzu chodit dále. Budeme Vás v práci koučovat dokud nás budete potřebovat.

Transformace marketingu

Tento kurz vyhlašuji zejména proto, že mými nejvýznamnějšími zákazníky jsou české výrobní firmy ve vlastnictví zahraničních firem. Ano, pomáhám českým firmám, které byly založeny podle českého práva, v čechách platí daně a zaměstnávají tu čechy, ale zisk putuje za hranice. Rád bych ovšem pomohl i českým firmám s českými vlastníky. A nejlépe jim pomohu tím, že jim dodám to nejvíce nedostatkové zboží - zaměstnance, kteří ve firmě pomohou provést transformaci marketingu a akvizice nových zákazníků, distributorů a partnerů. České výrobní firmy v tomto ohledu často zaspaly. Konzervativní obchodní techniky přestaly v novém světě fungovat. 

6 SCHŮZEK, 6 TÉMAT, 6 ÚKOLŮ PRO VÁS A VÁŠ MARKETING

Ve skupinovém kurzu poskytnu Vám a dalším majitelům firem a obchodním ředitelům kombinaci tréningu, mentoringu a koučingu s cílem naučit Vás znát a umět použávat metody moderního marketingu pro akvizici nových zákazníků a pre-sale. Učím číst v analytických přehledech.

Během 6 týdnů se šeskrát setkáme na 2 hodiny v mé ZOOM místnosti společně s Vámi a mým datovým analytikem. 6 zásadních témat, která musíte zvládnout jsou řazená logicky za sebou. Každé téma Vám otevře cestu k dalšímu. Aktivity probíhají přímo na firemních webech účastníků a mých Gogole nástrojích. Všechny worshopy jsou nahrávány a Vy získáte přístu k záznamu okamžitě po každé schůzce pro další samo-studium.


Co něměřím, to neřídím

kněte a můžete začít psát. Ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam nisi.

Konverze a její cena

něte a můžete začít psát. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque.

Ředitelský segment

kněte a můžete začít psát. Illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et.

Akviziční funnel

ikněte a můžete začít psát. Ea commodi consequatur quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit.

Experiment pod dohledem

Klikněte a můžete začít psát. In ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur vel illum qui dolorem eum.

Optimalizace řízená daty

Klikněte a můžete začít psát. Sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam a

KONVERZE A JEJÍ CENA

PDF ke stažení pro Vaši inspiraci

Stáhněte si PDFko, které používám jako osnovu jednoho z šesti worskhopů.

Tento seminář je jedním z mých nejoblíbenějších. Jeho účastníci mi říkají, že je to přeci všechno jasné a logické. Akorát že si to umí představit funkční v nějaké aplikaci nebo sofistifkovaném software. Ale že to jde realizovat na jejich současném webu, to je pro ně většinou novinkou. 

Je to jenom několik slajdů stručných informací, čtení PDFka Vám nezabere více jak 10 minut času. Ale je to zajímavý dokument, který můžete předložit svému marketingu a zeptat se jich, proč to takhle nefunguje u Vás ve firmě

A kdyby Vám cokoliv z PDFka nebylo jasné, neváhejte si mi ozvat, poskytnu po dobu kurzu 40 konzultačních hodin zdarma účastnkům kurzu.


ŘEDITELSKÝ SEGMENT - OCHUTNÁVKA    
6.1.  9.00 - 10.00

Ochutnávka nejdůležitějšího ze seminářů

Představte si, že můžete poslat reklamu pouze těm návštěvníkům Vašeho webu, kteří si otevřeli/stáhli prohlédli PDFko důležité technologické novinky, přečetli si na webu Vás poslední newsletter a zároveň přešli na stránku kontakty. Ale email neposlali a ani nevyplnili formulář. 

Naučím Vás definovat takové skupiny a komunikovat s nimi. Marketing ať si inzeruje těm ostatním, ale tento specifický segment si obsluhujte sami. Už víte, co byste těmto potenciálním zákazníkům chtěl/a vzkázat?

Vybavím Vás argumenty

Je jedno, jestli proti Vám budou sedět kolegové z firemního marketingu nebo agentura, která se stará firmě o marketing (web a jeho analytiku). Nebo obě party najednou. 

Vybavím Vás nejen otázkami, úkoly a argumenty, ale také konkrétními nástroji a kontrolními a měřícícmi mechanismy. A vybavím Vás i  znalostí běžné ceny jednotlivých služeb a jejich časové náročnosti.

Každý pátek od 14.00 do 16.00

Kurz začne v pátek 14. ledna a poslední seminář proběhne 18. února
Kurz bude probíhat online formou v mé ZOOM školící místnosti.

REGISTRACE DO KURZU

Vyplňte všechny potřebné údaje a....

Řeknu Vám, jaké jsou běžné ceny těchto služeb a jejich časová náročnost. ..


Pokud si s tím Vaši lidé neporadí a ceny od agentury budou přemrštění, tak Vám systémy buď nastavím sám, nebo Vaše lidi na konrétní nástroje a techniky vyškolím..