Reklama na Linkedin - efektivní, drahá, jedinečná

"Linkedin reklamu spravuji pro řadu firem. Velmi efektivně."

Karel Maroušek, M.Sc., MBA
Specialista B2B marketingu

CÍLENÍ REKLAMY NA PRŮNIK MNOŽIN

Perfektně nastavíme cílovou skupinu příjemců Vaší reklamy na Linkedin.

Zvolíme demografická data příjemců reklamy - věk a pohlaví. Zvolíme atributy firem, jejich názvy, obory, míru růstu či jejich velikost. Zvolíme studijní obory ideálních příjemců. Zvolíme pracovní zkušenosti, profesní dovednosti, konkrétní názvy pozic, funkce, dobu praxe, profesní skupiny a zájmy

Reklamu zobrazíme pouze těm uživatelům Linkedin, kteří splňují všechny naše požadavky, tedy pouze osobám odpovídajícím průniku všech námi nastavených množin


TYPY REKLAMY LINKEDIN

OBRÁZKOVÉ REKLAMY

Velmi efektivní reklama, zobrazovaná v panelu vpravo. Můžete využít všech možností cílení v B2B oboru. 

TEXTOVÉ REKLAMY

Titulek a textový blok vedle loga Vaší společnosti. Reklama je velmi podobná té ve vyhledávání Google.

ZPRÁVY INMAIL

Vaše reklama se zobrazí všem příjemcům v doručených zprávách a oni na mi mohou pohodlně odpovědět.

LAJKY U PŘÍSPĚVKŮ

Zajímavá zkušenost z reklamy pro firmu Carl Stahl

Před několika týdny jsem realizoval reklamu na Linkedin pro společnost Carl Stahl. Cílovým publikem byli architekti z předních českých architektonických studií. Formou obrázku v kombinaci s textem jsem představil možnosti nerezových systémů pro ozelenění budov. Příspěvek olajkovaly desítky architektů. S polovinou z nich jsem domluvil schůzku s obchodníkem. Prostě se ji reklama líbila. A řešení od Carl Stahl. A já jim prostě poslal zprávu. 


ONLINE SCHŮZKA - CÍLENÍ REKLAM


Věnují Vám 20 minut. Podíváme se spolu, jakým způsobem bychom mohli zacílit Vaši reklamu na Linkedin a jaká forma reklamy by byla pro Vaši firmu nejefektivnější. Bezplatně.

Chcete se podívat pro jaké firmy pracuji?