CÍLENÍ REKLAMY NA PRŮNIK MNOŽIN
Perfektně nastavíme cílovou skupinu příjemců Vaší reklamy na Linkedin.
Zvolíme demografická data příjemců reklamy - věk a pohlaví. Zvolíme atributy firem, jejich názvy, obory, míru růstu či jejich velikost. Zvolíme studijní obory ideálních příjemců. Zvolíme pracovní zkušenosti, profesní dovednosti, konkrétní názvy pozic, funkce, dobu praxe, profesní skupiny a zájmy.
Reklamu zobrazíme pouze těm uživatelům Linkedin, kteří splňují všechny naše požadavky, tedy pouze osobám odpovídajícím průniku všech námi nastavených množin.
TYPY REKLAMY LINKEDIN
OBRÁZKOVÉ REKLAMY
Velmi efektivní reklama, zobrazovaná v panelu vpravo. Můžete využít všech možností cílení v B2B oboru.
TEXTOVÉ REKLAMY
Titulek a textový blok vedle loga Vaší společnosti. Reklama je velmi podobná té ve vyhledávání Google.
ZPRÁVY INMAIL
Vaše reklama se zobrazí všem příjemcům v doručených zprávách a oni na mi mohou pohodlně odpovědět.
LAJKY U PŘÍSPĚVKŮ
Zajímavá zkušenost z reklamy pro firmu Carl Stahl
Před několika týdny jsem realizoval reklamu na Linkedin pro společnost Carl Stahl. Cílovým publikem byli architekti z předních českých architektonických studií. Formou obrázku v kombinaci s textem jsem představil možnosti nerezových systémů pro ozelenění budov. Příspěvek olajkovaly desítky architektů. S polovinou z nich jsem domluvil schůzku s obchodníkem. Prostě se ji reklama líbila. A řešení od Carl Stahl. A já jim prostě poslal zprávu.