KRIZOVÝ MARKETING A PRE-SALE
Na osm dní Vám poskytnu dynamický analytický a akviziční tým. Devátý den Vám předám Váš nový stroj na zákazníky a vyškolím Váš tým k jeho používání. Nad každou aktivitou nastavím analytický report a v online přehledu reportů Vás naučím číst. Rozhodovat se budete na základě relevantních dat.
Expresní koncepce moderního marketingu, která Vám umožní růst v době, kdy konkurence bude slábnout.
Marketing jsem v posledních letech řídil ve firmách se souhrnným ročním obratem v řádech miliard dolarů. Svou expresní koncepci jsem použil ve většině z nich.
CÍLE A CESTY
První den vstoupí do projektu 2 osoby. Já a administrátor měřících, analytických a reklamních účtů. Mou úlohou je seznámit se s Vaší business strategií a současnou situací firmy. Administrátor s podporou Vašeho týmu provede revizi, nastavení (případně vytvoření) a integraci webu, analytiky, reklamních účtů a sociálních sítí.
Cena: 16.000,- Kč
POTENCIÁL NA WEBU
Druhý den získáte komplexní analýzu potenciálu webu a jeho konverzních prvků, organického vyhledávání, reklamy ve vyhledávačích a na sociálních sítí, remarketingových seznamů, SEO optimalizace, klíčových slov a segmentace. Získáte také zajímavý report efektu dosavadní placené reklamy.
Cena: 6.000,- Kč
PŘESNÉ CÍLENÍ REKLAM
Třetí den do projektu vstoupí specialisté na reklamu ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Získáte komplexní návrh placené reklamy a jejího cílení napříč internetem. Uvítáme Vaši online přítomnost při nastavování cílení reklam dle zájmů, profesí, firem či dovedností. Víte více než my.
Cena: 12.000,- Kč
REKLAMNÍ KAMPAŇ
Na konci čtvrtého dne budete mít spuštěnou experimentální reklamní kampaň ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Tento zlomový okamžik společně oslavíme na online semináři, zaměřeném na reporty výkonu reklam a jak v nich číst. Společně nastavíme obsah a frekvenci automatických pravidelných reportů.
Cena: 12.000,- Kč
POPISNÉ ÚDAJE
Pátý den Vám kreativní tým připraví sadu doporučení pro změnu v popisných údajích stránek a použitých klíčových slov. Součástí návrhu budou i doporučení na změny v obsahu podstránek s vysokým potenciálem. Váš správce webu dostane školení na téma značkování formou micro-dat a SEO.
Cena: 6.000, - Kč
REFERENČNÍ PŘÍBĚHY
Sedmý den věnujeme Vašim nejlepším referencím u kterých máte povoleno komunikovat Vaše úspěchy navenek. Vytvoříme specifickou přistávací stránku pro reklamu "Ano, umíme. Perfektně. Reference zde." Já společně s grafikem (a s Vámi) navrhneme wire-frame nové pod-stránky pro Vašeho tvůrce webu.
Cena: 16.000 Kč
OPTIMALIZACE
Sedmý den bude velký. Která klíčová slova a reklamy přivádějí dobře cílené leady plnící konverzní cíle? A co nám pouze neefektivně odjídá z rozpočtu? Budeme (ideálně společně s Vámi) analyzovat, třídit, množit, zpřesňovat. Také se podíváme na již probíhající segmentaci a ještě jí vylepšíme.
Cena: 23.000,- Kč
E-MAILY
Osmý den pošleme sadu emailů. Všem. Použijeme stávající segmentaci a tu ještě rozpracujeme dle reakcí - konverzí. Budeme vést čtenáře na web - do cookies, do segmentů, remarketingu. Předměte vzbudíme zájem, emailem zvědavost, navodíme pocit naléhavosti. Prodáme.
Cena: 6.000,- Kč
PŘEDÁNÍ GENERÁTORU
Devátý den zapište do kalendáře nejen sobě, ale také zástupcům marketingu a obchodu. Předem získáte přehledy jednotlivých aktivit pro nalezení vhodných příjemců, podle kterého pak budeme při předání postupovat. Důležité pasáže budu nahrávat a dám Vám je k dispozici.
Cena: Dobrovolná
Jednotlivé dny nejsou vždy navazující. Někdy je třeba počkat na vyplnění součinnosti zadavatele, někdy musíme počkat na možnost načtení operačních dat z internetu. Celý balík služeb lze pohodlně zrealizovat za 3-4 týdny.
REZERVACE BEZPLATNÉ KONZULTACE PO TELEFONU
Úvodní telefonická konzultace často trvá i hodinu. Pokud máte chuť a čas si pořádně popovídat o byznysu, rezervujte si prosím vhodný čas pro tento rozhovor. Nebo mi rovnou zavolejte a domluvíme se na termínu osobně.
+420 734 490 779
Přeji Vám úspěšný den a zimu, během které Vaše firma nezeslábne.