KRIZOVÝ MARKETING A PRE-SALE 

Na osm dní Vám poskytnu dynamický analytický a akviziční tým. Devátý den Vám předám Váš nový stroj na zákazníky a vyškolím Váš tým k jeho používání. Nad každou aktivitou nastavím analytický report a v online přehledu reportů Vás naučím číst. Rozhodovat se budete na základě relevantních dat. 


Expresní koncepce moderního marketingu, která Vám umožní růst v době, kdy konkurence bude slábnout. 

Marketing jsem v posledních letech řídil ve firmách se souhrnným ročním obratem v řádech miliard dolarů. Svou expresní koncepci jsem použil ve většině z nich.

CÍLE A CESTY

První den vstoupí do projektu 2 osoby. Já a administrátor měřících, analytických a reklamních účtů. Mou úlohou je seznámit se s Vaší business strategií a současnou situací firmy. Administrátor s podporou Vašeho týmu provede revizi, nastavení (případně vytvoření) a integraci webu, analytiky, reklamních účtů a sociálních sítí. 

Cena: 16.000,- Kč

POTENCIÁL NA WEBU

Druhý den získáte komplexní analýzu potenciálu webu a jeho konverzních prvků, organického vyhledávání, reklamy ve vyhledávačích a na sociálních sítí, remarketingových seznamů, SEO optimalizace, klíčových slov a segmentace. Získáte také zajímavý report efektu dosavadní placené reklamy.

Cena: 6.000,- Kč

PŘESNÉ CÍLENÍ REKLAM

Třetí den do projektu vstoupí specialisté na reklamu ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Získáte komplexní návrh placené reklamy a jejího cílení napříč internetem. Uvítáme Vaši online přítomnost při nastavování cílení reklam dle zájmů, profesí, firem či dovedností. Víte více než my

Cena: 12.000,- Kč

REKLAMNÍ KAMPAŇ

Na konci čtvrtého dne budete mít spuštěnou experimentální reklamní kampaň ve vyhledávačích a na sociálních sítích. Tento zlomový okamžik společně oslavíme na online semináři, zaměřeném na reporty výkonu reklam a jak v nich číst. Společně nastavíme obsah a frekvenci automatických pravidelných reportů.

Cena: 12.000,- Kč

POPISNÉ ÚDAJE

Pátý den Vám kreativní tým připraví sadu doporučení pro změnu v popisných údajích stránek a použitých klíčových slov. Součástí návrhu budou i doporučení na změny v obsahu podstránek s vysokým potenciálem. Váš správce webu dostane školení na téma značkování formou micro-dat a SEO.

Cena: 6.000, - Kč

REFERENČNÍ PŘÍBĚHY

Sedmý den věnujeme Vašim nejlepším referencím u kterých máte povoleno komunikovat Vaše úspěchy navenek. Vytvoříme specifickou přistávací stránku pro reklamu "Ano, umíme. Perfektně. Reference zde." Já společně s grafikem (a s Vámi) navrhneme wire-frame nové pod-stránky pro Vašeho tvůrce webu. 

Cena: 16.000 Kč

OPTIMALIZACE

Sedmý den bude velký. Která klíčová slova a reklamy přivádějí dobře cílené leady plnící konverzní cíle? A co nám pouze neefektivně odjídá z rozpočtu? Budeme (ideálně společně s Vámi) analyzovat, třídit, množit, zpřesňovat. Také se podíváme na již probíhající segmentaci a ještě jí vylepšíme. 

Cena: 23.000,- Kč

E-MAILY

Osmý den pošleme sadu emailů. Všem. Použijeme stávající segmentaci a tu ještě rozpracujeme dle reakcí - konverzí. Budeme vést čtenáře na web - do cookies, do segmentů, remarketingu. Předměte vzbudíme zájem, emailem zvědavost, navodíme pocit naléhavosti. Prodáme.

Cena: 6.000,- Kč

PŘEDÁNÍ GENERÁTORU

Devátý den zapište do kalendáře nejen sobě, ale také zástupcům marketingu a obchodu. Předem získáte přehledy jednotlivých aktivit pro nalezení vhodných příjemců, podle kterého pak budeme při předání postupovat. Důležité pasáže budu nahrávat a dám Vám je k dispozici.

Cena: Dobrovolná

Jednotlivé dny nejsou vždy navazující. Někdy je třeba počkat na vyplnění součinnosti zadavatele, někdy musíme počkat na možnost načtení operačních dat z internetu. Celý balík služeb lze pohodlně zrealizovat za 3-4 týdny. 


REZERVACE BEZPLATNÉ KONZULTACE PO TELEFONU

Úvodní telefonická konzultace často trvá i hodinu. Pokud máte chuť a čas si pořádně popovídat o byznysu, rezervujte si prosím vhodný čas pro tento rozhovor. Nebo mi rovnou zavolejte a domluvíme se na termínu osobně.

+420 734 490 779


Děkuji Vám za návštěvu a za čas, který jste strávili zvažováním mé nabídky. Pokud i přesto odcházíte, podívejte se prosím na výběr z mých referencí. 

Přeji Vám úspěšný den a zimu, během které Vaše firma nezeslábne.
S úctou a pozdravem
Karel Maroušek