Záloha

Vložte svůj text...

VÁŠ KOŠÍK JE STÁLE PRÁZDNÝ?

Pojďme se na to tedy podívat pohledem klasických e-shop balíčků -  v tomto případě
3 nejoblíbenějších koncepcí pro firmy a projekty v nesnázích, bezzubé či rozhodnuté růst.


NA ZELENÉ LOUCE A EXTERNĚ

Nevyznáte se, nevíte co přesně potřebujete, ale chcete nové zákazníky. A chcete, aby ti současní u Vás utráceli více. 

Ekonomický balíček pro firmy, které mají sotva web. Pro ty co potřebují, aby je na internetu našli potenciální zákazníci. A aby stávající zákazníci občas dostali novinku. Tu e-mailem, tu grafickou reklamou, tu na sociálních sítích.

  • Mini-audit webu s opravou zásadních chyb
  • Doplnění novinek, formulářů a logiky toku návštěníků na web
  • Zapojení analytických, reklamních a newsletterových nástrojů
  • Tvorba kampaně napříč webem včetně "seriálového" re-targetingu pro návštěvníky stránek

Cena balčíku:  45.000,- Kč

... a do týdne máme vše hotovo.

KNOW-HOW ZŮSTENE DOMA

Máte interní marketingový tým nebo agenturu, ale drhne to. Něco máte, něco funguje, ale příval nových poptávek to prostě není. 

Pro firmy s vlastním marketingovým/pre-sale týmem nebo agenturou, ale bez významných výsledků na poli získávání nových zákazníků v online prostředí.

  • Kompletní zapojení, nastavení a integrace měřících, analytických a reklamních nástrojů
  • Audit webu s opravou zásadních chyb
  • Rozšíření webu o nové stránky sloužící jako dopadové stránky z online kampaní
  • Návrh pre-sale akviziční a retanční strategie
  • Tréning interního či externího týmu na používané nástroje 
  • Společné praktické workshopy s tvorbou kampaní napříč reklamními nástroji

Cena balčíku: 115.000,- Kč

... a do měsíce máme vše hotovo.

KVARTÁLNÍ TRANSFORMACE

Máte odvahu a rozpočet pro intenzivní business development projekt. Chcete nastavit a uvést v život novou pre-sale strategii.

Pro firmy, které chtejí (alespoň na čas) sloučit marketing, pre-sale a obchod do jediného Revenue týmu. 

Staré přestalo nebo přestává fungovat. Obchod a pre-sale potřebují novou krev a nové cesty.

Kombinovaná marketingová a pre-sale kampaň s přímou účastí obchodního oddělení.

  • Celkový audit webu, sociálních sítí a používaných nástrojů 
  • Tvorba hybridního agilního revenue týmu
  • Nastavení struktury, pravidel a KPI tribové struktury
  • Mentoring managementu a intenzivní tréning revenue týmu
  • Kompletní nastavení měřících, analytických a reklamních  nástrojů
  • Napojení webu a sociálních sítí na novou datovou strukturu
  • Tvorba nové pre-sale strategie a její společná realizace
  • Pravidelné reporotování, objektivizace strategie a optimalizace kampaní na základě získaných dat

85.000 Kč + DPH / měsíčně

... ta intenzita Vás bude bavit.