Záloha
Vložte svůj text...
VÁŠ KOŠÍK JE STÁLE PRÁZDNÝ?
Pojďme se na to tedy podívat pohledem klasických e-shop balíčků - v tomto případě
3 nejoblíbenějších koncepcí pro firmy a projekty v nesnázích, bezzubé či rozhodnuté růst.

NA ZELENÉ LOUCE A EXTERNĚ
Nevyznáte se, nevíte co přesně potřebujete, ale chcete nové zákazníky. A chcete, aby ti současní u Vás utráceli více.
Ekonomický balíček pro firmy, které mají sotva web. Pro ty co potřebují, aby je na internetu našli potenciální zákazníci. A aby stávající zákazníci občas dostali novinku. Tu e-mailem, tu grafickou reklamou, tu na sociálních sítích.
- Mini-audit webu s opravou zásadních chyb
- Doplnění novinek, formulářů a logiky toku návštěníků na web
- Zapojení analytických, reklamních a newsletterových nástrojů
- Tvorba kampaně napříč webem včetně "seriálového" re-targetingu pro návštěvníky stránek
Cena balčíku: 45.000,- Kč
... a do týdne máme vše hotovo.
KNOW-HOW ZŮSTENE DOMA
Máte interní marketingový tým nebo agenturu, ale drhne to. Něco máte, něco funguje, ale příval nových poptávek to prostě není.
Pro firmy s vlastním marketingovým/pre-sale týmem nebo agenturou, ale bez významných výsledků na poli získávání nových zákazníků v online prostředí.
- Kompletní zapojení, nastavení a integrace měřících, analytických a reklamních nástrojů
- Audit webu s opravou zásadních chyb
- Rozšíření webu o nové stránky sloužící jako dopadové stránky z online kampaní
- Návrh pre-sale akviziční a retanční strategie
- Tréning interního či externího týmu na používané nástroje
- Společné praktické workshopy s tvorbou kampaní napříč reklamními nástroji
Cena balčíku: 115.000,- Kč
... a do měsíce máme vše hotovo.
KVARTÁLNÍ TRANSFORMACE
Máte odvahu a rozpočet pro intenzivní business development projekt. Chcete nastavit a uvést v život novou pre-sale strategii.
Pro firmy, které chtejí (alespoň na čas) sloučit marketing, pre-sale a obchod do jediného Revenue týmu.
Staré přestalo nebo přestává fungovat. Obchod a pre-sale potřebují novou krev a nové cesty.
Kombinovaná marketingová a pre-sale kampaň s přímou účastí obchodního oddělení.
- Celkový audit webu, sociálních sítí a používaných nástrojů
- Tvorba hybridního agilního revenue týmu
- Nastavení struktury, pravidel a KPI tribové struktury
- Mentoring managementu a intenzivní tréning revenue týmu
- Kompletní nastavení měřících, analytických a reklamních nástrojů
- Napojení webu a sociálních sítí na novou datovou strukturu
- Tvorba nové pre-sale strategie a její společná realizace
- Pravidelné reporotování, objektivizace strategie a optimalizace kampaní na základě získaných dat
85.000 Kč + DPH / měsíčně
... ta intenzita Vás bude bavit.